Een ochtend vol “aardig-eitjes”

Woensdag 27 maart 2024

Vandaag was voor alle groepen het lenteontbijt.
Wat werd er weer veel aangeleverd! Geweldig! Zoet, zout, hartig... er was voor elk wat wils!
 De groepen 1,2,3 en 4 gingen naar Avonturenspeeltuin Pietje Bell om daar eerst eieren te zoeken en daarna heerlijk te spelen.
De groepen 3 en 4 boften, want die mochten met de andere groepen -eenmaal terug bij school- ook nog kijken naar de voorstelling van Rein, van circus Rangpang.
Met behulp van het publiek en een juf werden grappige en 'gevaarlijke' stunts getoond.
De kleuters zijn een volgende keer aan de beurt wat betreft een optreden, maar dat maakt helemaal niet uit, want zij genoten van het klimmen, klauteren én het presentje dat zij van de ouderraad kregen. Een zak vol "aardig-eitjes".
De leerkrachten bedanken alle ouders voor hun bijdrage aan het ontbijt wat betreft eten en drinken én voor hun hulp.
Iedereen een fijn lang weekend gewenst.