Vanuit de leerlingraad

Vrijdag 22 maart 2024

De leden van de leerlingenraad vroegen het al eerder, maar vanmorgen was het dan zover: Meester Martin schoof aan bij hun bijeenkomst.
Uiteraard werden lopende zaken besproken, maar er was nu ook voldoende tijd om vragen te stellen over alles wat de Raad bezighoudt.
De vergadering verliep vlot en Meester Martin gaf naast antwoorden op algemene vragen, ook inhoudelijke informatie over wat ervoor nodig is om bijvoorbeeld een nieuw schoolplein te realiseren. En WOW!... Dat is nog niet zo makkelijk!
Aan de leerlingenraad zal het niet liggen; zij willen helpen met het Zomerfeest, meedenken over een 'open podium' en ideeën aanleveren om een nieuw plein zo cool mogelijk te maken met voor alle Pluspunters wat wils.
Alles wat besproken is wordt vastgelegd, zodat we een volgende keer verder kunnen gaan. Wordt vervolgd dus.