Wist u dat?

Zaterdag 9 maart 2024

Wist u dat?

• De eerste koffieochtend van dit schooljaar 2 februari was?
  • Dit initiatief voor herhaling vatbaar is?
  • We vrijdag 8 maart om 10.00 uur opnieuw een samenzijn voor ouders van toekomstige vierjarigen organiseren?
  • We dit samen doen met Het Pluspuntje, omdat peuter- en basisschool goed met elkaar samenwerken?
  • We dus eigenlijk een informatieochtend voor ouders van alle jonge kinderen organiseren?
  • U informatie te horen krijgt over allerlei belangrijke zaken, zoals het spelend leren, de aanmeldprocedure, maar ook bijvoorbeeld over de verwachtingen over en weer wat betreft zindelijkheid?
  • U naast informatie ook een kijkje kunt nemen bij Het Pluspuntje en een rondleiding kunt krijgen door Pluspunt terwijl school in bedrijf is?

Op onze website bij het onderdeel "Informatie en aanmelden (Nieuwe) ouders " vindt u uitgebreide informatie over Pluspunt.
U leest daar ook hoe u contact op kunt nemen. info@obs-pluspunt.nl. onder vermelding van uw telefoonnummer) en dus aan kunt melden voor vrijdag 8 maart.
Het zou ook fijn zijn als u even vermeld of het om een peuter of basisschoolkind gaat.
Uiteraard bent u ook op andere momenten welkom voor een informatief gesprek en rondleiding mocht vrijdag 8 maart niet uitkomen.

Het Pluspuntje

Peuteropvang het Pluspuntje is onderdeel van gro-up Kinderopvang.

Kinderen van 2 tot 4 jaar kunnen hier 4 uurtjes per dag komen om spelend te leren.

Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag zijn zij geopend van 8.30 tot 12.30 uur.

Er wordt gewerkt met het VVE programma Uk en Puk, dit is een taalstimulerings programma.

Mochten de kinderen na het bereiken van de 4 jarige leeftijd naar de bso willen/moeten gaan, dan heeft gro-up hier ook voldoende mogelijkheden voor.

In de directe omgeving hier hebben wij locatie Sjakie in de Chocoladefabriek voor kinderen van 4 t/m 8 jaar.

Vanaf 9 jarige leeftijd gaan de kinderen dan door naar bso Zjaak.

Mocht hier interesse voor zijn kunnen jullie altijd een rondleiding aanvragen

tel: 06 12061723 of mail naar: po.pluspuntje@gro-up.nl