Van Rommelpiet tot pietenhuis

Zondag 26 november 2023

Wat had de Rommelpiet een enorme rommel achtergelaten afgelopen vrijdag. De Bijen en Vlinders troffen een chaos in hun klas aan. Gelukkig zijn de Bijen en Vlinders enorm goed in opruimen en dus waren de klassen heel snel weer tip- top in orde. En de cadeautjes die de Rommelpiet achtergelaten had waren wel héél leuk.
Omdat de Pieten onze school 's avonds en in het weekend als Pietenschool gebruiken, hebben de kleuters alvast een aantal werkbladen voor de Pieten neergelegd. Zo hebben de Pieten het hele weekend de tijd om de werkbladen te maken.
Van proberen kun je leren en als het niet (nog niet helemaal) lukt; geen probleem Pieten, de kleuters kijken jullie werk maandag na en als het nodig is laten ze zien hoe het wel moet.