Tropenrooster

Dinsdag 5 september 2023

De zomer is nog niet voorbij deze week en dit merken we op school. Temperaturen gaan omhoog, concentratie gaat verloren en we krijgen meldingen van fysieke klachten. Het lukt ons helaas niet de temperatuur naar beneden te krijgen.

Daarom hebben we besloten over te gaan op een tropenrooster donderdag en vrijdag. Dit betekent dat de lessen beginnen om 8:00 en de laatste bel gaat om 13:00. De lessen duren ook echt tot 13:00 zodat alle leerlingen nog steeds dezelfde uren les krijgen, dit betekent dat we één eetmoment hebben in de ochtend.  U kunt uw kind natuurlijk wel extra water/ drinken meegeven deze week. We willen jullie vragen om de leerlingen net als normaal 10 minuten voor de aanvang van 8:00 te brengen naar het schoolplein zodat we in nog redelijke koelte met zijn allen kunnen beginnen.

Woensdag zal de schooltijd, zoals altijd, zijn van 8:30 tot 12:00.