Kinderopvang gro-up

Kinderopvang Gro-up verzorgt binnen onze school vier ochtenden per week peuteropvang op de locatie “Het Pluspuntje”. Peuters spelen met elkaar en leren van elkaar, in een stimulerende omgeving en onder deskundige begeleiding van pedagogisch medewerkers.

Er is een hechte samenwerking met de kleuterklassen, regelmatig vindt er dan ook over en weer ‘een kijkje in de klas’ plaats.

Daarnaast biedt Kinderopvang Gro-up naschoolse opvang aan voor de kinderen van onze school. Dit doen zij op een aantal locaties, te weten BSO Sjakie in de chocoladefabriek (4-7 jr), BSO Zjaak (7-13 jr) en BSO Mini&Maxi.

Wilt u meer informatie? Of heeft u vragen over de opvangmogelijkheden? Neem dan contact op met één van de medewerkers van de afdeling Klantcontact & Advies.

T: 010 251 80 76 of E:  klantcontact@gro-up.nl

U kunt ook een kijkje nemen op de webpagina van Kinderopvang Gro-up: https://www.gro-up.nl/kinderopvang/